Reacties

Reacties 1 - 50 van 102

Naam Reactie Datum
Van dessel hugo en mostien josee Ik heb er van genoten samen met jullie mee te mogen… 21 okt. '19
Lindsay Heel leuk dat we jullie reis konden volgen! Het zag… 21 okt. '19
Martina Koekelcoren Wat is het weer snel gegaan, maar jullie hebben ervan… 21 okt. '19
Lil Bedankt Anita om ons mee te laten genieten! 21 okt. '19
Guido en inge Aan alle mooie liedjes.... Maar het was zo te zien… 21 okt. '19
Kathy Anita,je hebt de reis heel mooi over gebracht . Dikke… 21 okt. '19
Koekelcoren Linda De vakantie zit er weeral bijna op,maar het was toch… 20 okt. '19
Guido en inge mooie beleving grts 18 okt. '19
Ingrid en Patrick Jullie gaan NOG slimmer terug komen ๐Ÿ˜„ 18 okt. '19
Lil Wauw. Heel mooi! 17 okt. '19
Koekelcoren Linda Hoe triestig dat ze die neushoorn daar voor moeten… 17 okt. '19
Koekelcoren Linda Weer veel gezien en meegemaakt, best wel spannend.… 16 okt. '19
Martina Koekelcoren Wat een prachtige foto's, de natuur is daar wel… 15 okt. '19
Koekelcoren Linda Op zoek naar de witte neushoorn, wie weet hebben jullie… 15 okt. '19
Guido en inge geniet ervan. Hopelijk kunnen jullie veel zien. 15 okt. '19
Guido en inge hopelijk kunnen jullie de witte heusnoorn ;) zien.… 15 okt. '19
Martina Koekelcoren Ziet er allemaal heel mooi uit, en zo'n mooie… 13 okt. '19
Kathy Waar blijven de foto's je kan evengoed dat verhaal… 13 okt. '19
Van dessel hugo en mostien josee het is goed ik geniet er ook van maar jullie moeten… 12 okt. '19
Lindsay Super, al veel gezien en dat op slechts een paar dagen!… 12 okt. '19
Koekelcoren Linda Vaarwel krugerpark๐Ÿ˜, dat gaat er nogal vooruit… 12 okt. '19
Koekelcoren Linda Hoe geweldig is dees om dat te mogen aanschouwen,… 12 okt. '19
Ingrid en Patrick SUPER๐Ÿ‘โค 11 okt. '19
Ingrid en Patrick Ziet er weeral dik in orde uit. 11 okt. '19
Guido en inge mooie foto's. Nog van dat ;) xxx 10 okt. '19
Guido en inge mooi,mooi 10 okt. '19
Martina Koekelcoren Prachtig wat jullie allemaal zien en ook wel speciaal 10 okt. '19
Koekelcoren Linda Amai wat een belevenissen allemaal, pas dag 3 en al… 10 okt. '19
Johan Geniet er van Anita en Rene ! 9 okt. '19
Koekelcoren Linda Bestemming veilig bereikt ๐Ÿ‘. Het avontuur kan beginnen,… 9 okt. '19
Kathy Hoi iedereen, Waar is het spelletje Zoek Roger? Meer… 9 okt. '19
Lindsay Veel plezier! Fijn dat we een beetje kunnen meegenieten… 8 okt. '19
Van dessel hugo en mostien josee alles is goed verlopen amuseren jullie maar 8 okt. '19
Martina Koekelcoren Oh super leuk dat we toch ook weer wat mee mogen genieten… 8 okt. '19
Guido en inge Amuseer jullie! Na een lange loopbaan (van jullie… 8 okt. '19
Guido en inge goede reis gewenst. Amuseer jullie! 8 okt. '19
Christel Geniet van jullie prachtige reis ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž 8 okt. '19
Koekelcoren Linda Hoy wat leuk, terug een reisblog ๐Ÿ‘ Kunnen we weer… 8 okt. '19
Ingrid en Patrick Allez lap, ze zijn weeral weg. Veel plezier en de… 8 okt. '19
Lil Heel tof dat je ons laat meegenieten Anita! "Baie… 8 okt. '19
Lil Baie goeie reis! 8 okt. '19
Guido en inge hier heb ik net een docu over gezien. Mysterieus. 6 nov. '18
Guido en inge En wat was het gevolg anita? 6 nov. '18
Ingrid en Patrick Prettige reis terug en veilig en gezond terug ๐Ÿ‘ 7 okt. '18
Martina Koekelcoren Goede en veilige reis terug naar huis en bedankt om… 7 okt. '18
Lil Ik kan alleen maar herhalen wat Linda al schreef en… 7 okt. '18
Martina Koekelcoren Precies een foto vanuit een film 7 okt. '18
Martina Koekelcoren Prachtige foto van de zus en schoonbroer 7 okt. '18
Martina Koekelcoren Wat mooi zo middenin die bloemenpracht ;-) 7 okt. '18
Koekelcoren Linda Ja de vakantie zit er weer op, maar ik denk dat jullie… 7 okt. '18