Dag 5 Hazyview,-eSwatini (voormalig Swaziland). (255km)

12 oktober 2019

We verlaten Hazyview en rijden naar het bijzondere eSwatini.Maar alvorens we Zuid Afrika verlaten brengen we nog een laatste bezoek aan het Krugerpark met onze touringcar.Als we het park verlaten begint het landschap te veranderen.Enkele formaliteiten aan de grens en dan richting Mbabane dit is de hoofdstad van eSwatini. Tussenstop bij een lokale markt. We slapen twee nachten in eSwatini.

1. Koekelcoren Linda:
    12 oktober 2019
    Vaarwel krugerpark🐘, dat gaat er nogal vooruit zeg! Op naar de volgende belevenissen, zo te lezen is het een heel mooie reis met uiteenlopende landschappen en waar veel verschillende dingen te zien zijn. Groetjes daar voor iedereen en nog veel genieten. En Anita bedankt voor al die leuke dagreisverslagen, ik vind dat top 👍
  2. Van dessel hugo en mostien josee:
    het is goed ik geniet er ook van maar jullie moeten er van genieten
    het is jullie gegund profiteer er van het komt jullie toe .
  3. Martina Koekelcoren:
    13 oktober 2019
    Ziet er allemaal heel mooi uit, en zo'n mooie belevenissen dat jullie meemaken. Volop genieten allemaal hoor!