Rainbow Mountains

3 oktober 2018 - Cusco, Peru

Puck up 4 u, ja hoor weeral vroeg uit de veren maar enkele uurtjes geslapen.S'morgens tegen half vijf op de bus voor een tocht van 3u30.Een geweldig avontuur richting Rainbow Mountains.We nemen een ontbijt bij de gemeenschap Quesiouno op 4326m.We beginnen te lopen heu correctie, we nemen een paard René Maria en ik met onze mankementen mag dat hè.Maar Stefaan gaat de tocht volledig lopen....... Van op de paarden observeren we de canyons prachtige landschappen en gletsjers als The Ausangate.Maar ook aan de rit op het paard komt een einde en de laatste km moeten we recht omhoog klimmen om het kleurenpalet te aanschouwen en op 5130 m.het kan tellen. We voelen ons ijl en een beetje draaierig en de ademhaling is moeilijk.Maar wat prachtig een lekker zonnetje is van de partij wel koud maar heerlijk. Daarna terug afdalen Stefaan en René gaan helemaal terug te voet , Maria en ik nemen het paard.Wat een ervaring.

1. Koekelcoren Linda:
    3 oktober 2018
    Wat een mooie prachtige natuur, al die kleuren zeg! En top dat jullie die hoogte gepresteerd hebben, ook al was het te paard. Ook de lokale mensen zien er mooi uit in al die vrolijke kleuren. Het begint weeral te korten jullie vakantie, maar die mooie herinneringen zullen jullie altijd bijblijven.
    Linda