Joepie vertrokken.

17 september 2018

Na de trein te hebben genomen van Hemiksem naar centraal station, zitten we nu op de Thalys richting Amsterdam airport waar we een rechtstreekse vlucht nemen naar Lima. Vertrek om half één.

1. Lil:
    17 september 2018
    Met het zonnetje vertrokken, in goed gezelschap, wat wil een mens nog meer? De trein ziet er alvast heel comfortabel uit. Moge het een onvergetelijke reis worden, van ons alvast nog een dikke knuffel 🤗 Fijne vlucht gewenst!
  2. Christel:
    Goede reis,geniet ervan 😎😎😎
  3. Koekelcoren Linda:
    17 september 2018
    Een fijne reis voor jullie gewenst met volop weer nieuwe belevenissen en avonturen. Geniet ervan. En hopelijk krijgen wij fantastische reisverhalen te horen en mooie foto's te zien, maar daar twijfelen we niet aan. Veel plezier ginder. De groetjes voor alle 4. Ps. Nog een veilige en fijne vlucht! ✈️
  4. Ingrid en Patrick:
    17 september 2018
    Allez Lap. ..ze zijn weeral weg. Geniet er van en past maar op met jullie krakende knieën want de rolstoelen ginder rijden niet comfortabel hoor. Veel plezier. Grtjs
  5. Kathy:
    18 september 2018
    Deze foto's zijn toch al echt en deze keer niet van een schilderij gemaakt .
    Goe bezig Anita . Amuseer jullie he en laat Rene aub niet aan uw reis verhalen prutsen.
    Doe mijn broertje en schoonzusje heel veel groeten xxxx