Reacties

Reacties 1 - 47 van 47

Naam Reactie Datum
Majella garcia y garcia y sanz Ik ben blij dat ik jullie mooie reis heb mogen volgen… 1 mrt. '20
Martina Koekelcoren Het was weer heel leuk dat wij jullie reis mochten… 29 feb. '20
Van dessel hugo en mostien josee ik heb alles kunnen volgen bedankt en goede reis terug… 26 feb. '20
Martina Koekelcoren Een goede en veilige terug reis en doe maar een dikke… 26 feb. '20
Ingrid Moenssens Een veilige vlucht, we gaan jullie welkom heten in… 26 feb. '20
Koekelcoren Linda Veilige terugreis ✈️ voor jullie allemaal en ja… 26 feb. '20
Koekelcoren Linda Ola wat is dat, knap tunnelwerk van die Vietnamezen… 26 feb. '20
Verina Wuyts Goede reis terug allemaal. Tot morgen mama :) laat… 26 feb. '20
Ingrid Moenssens Allemaal prachtige foto's en ook prachtig weer!!!!!!… 24 feb. '20
Majella garcia y garcia y sanz nee hoor ze is een super collega 23 feb. '20
Majella garcia y garcia y sanz breng het zonnetje maar mee hier weer storm 23 feb. '20
Maria Bedankt voor iedereen die aan mij gedacht heeft. Groetjes… 23 feb. '20
Peter STROOBANTS Ne gelukkige verjaardag,breng een stukje mee naar… 23 feb. '20
Ingrid en Patrick Hiep Hiep hoera voor de jarige Maria!!! Véél plezier… 23 feb. '20
Koekelcoren Linda Een heel gelukkige 57 🎉ste verjaardag he zus, hip… 23 feb. '20
Majella garcia y garcia y sanz breng voor mij maar een kiloke zout mee 23 feb. '20
Majella garcia y garcia y sanz super 23 feb. '20
Majella garcia y garcia y sanz amai mooie taart proficiat Maria xxx 23 feb. '20
Heyvaert Is met deze gedaan. Ze bedankt jullie. 23 feb. '20
Wim Ook van ons een gelukkige verjaardag, voor Maria Maria...i… 23 feb. '20
Majella garcia y garcia y sanz voor Maria alvast een gelukkige verjaardag morgen… 22 feb. '20
Majella garcia y garcia y sanz jullie hebben al mooie plekken gezien maar sommige… 22 feb. '20
Koekelcoren Linda Gaat u beter af zeker dan in den Ikea, 😀😃👍 22 feb. '20
Koekelcoren Linda Geniet van jullie vrije dagje om vanaf morgen weer… 22 feb. '20
Ingrid Moenssens Het ziet er allemaal fantastisch uit! 21 feb. '20
Peter STROOBANTS Diene Vietnamees niet terug meebrengen 😂😂 20 feb. '20
Ingrid Moenssens Hallo genieters! Het is weer een hele belevenis hé!… 19 feb. '20
Koekelcoren Linda Ik denk,🤔 gewoonweg adembenemend😮 19 feb. '20
Koekelcoren Linda Mooie foto's, en die bonsai op die tafel, prachtig. 19 feb. '20
Guido en inge Als jullie terugkomen kunnen jullie deze dans aan… 19 feb. '20
Guido en inge Hallo globetrotters Het ziet er weer heel mooi uit… 19 feb. '20
Peter STROOBANTS Doe is Ne salsa🤪💃🏻😂 18 feb. '20
Peter STROOBANTS Anders een yakultje geven😂 15 feb. '20
Majella garcia y garcia y sanz ok super leuk om dit te volgen geniet ervan 13 feb. '20
Heyvaert Ja zeker Lil iedereen trekt er op mekaar je voelt… 13 feb. '20
Ingrid Moenssens Gene stress! genieten is de boodschap! 13 feb. '20
Koekelcoren Linda Allee veilig aangekomen🛬 het nieuwe avontuur kan… 12 feb. '20
Lindsay Veel plezier! Weer leuk om de verhalen te kunnen volgen! 12 feb. '20
Lil Amai, iedereen in de ban van het virus. Hoe zien ze… 12 feb. '20
Johan Ah Anita,... zolang het daar blijft, laat het niet… 11 feb. '20
Lil Goh, zo'n vertrek is niet leuk. Gelukkig zijn… 11 feb. '20
Ingrid en Patrick Hoe da ze tweten hè ene werkende mens bij de reizigers… 11 feb. '20
Ingrid en Patrick Veel plezier 11 feb. '20
Koekelcoren Linda Oei de vakantie al begonnen met stress momenten, das… 11 feb. '20
Martina Koekelcoren Oei hopelijk verloopt de rest van de reis wat beter… 11 feb. '20