Laatste update.

7 oktober 2018 - San Isidro, Peru

Vandaag Zaterdag onze voorlaatste dag . Morgenavond 20u vertrek naar Amsterdam vandaar de trein naar Antwerpen-Hemiksem. Home sweet home.Na een schitterende reis met onze vrienden weten we weeral hoe mooi het is om in ons België landje te wonen,we staan weeral me onze beide voeten op de grond.We hebben van de schoonheid van het land kunnen genieten maar vuilnis en recycling is daar niet aan de orde .Verkeer is voor de durfers en afdwingers.Zebrapad is versiering en de politie de straatnar.

P.S Waarom we steeds klagen en zagen begrijp ik niet zeker niet na de armoede die we hier zagen....

1. Koekelcoren Linda:
    7 oktober 2018
    Ja de vakantie zit er weer op, maar ik denk dat jullie veel mooie dingen gezien hebben, maar spijtig genoeg ook veel armoede. Bedankt om weer zovele mooie foto's door te sturen en wat uitleg erbij te geven, we hebben weer mogen meegenieten van jullie avonturen. We wensen jullie een veilige terugvlucht naar ons klein Belgenlandje
    Linda
  2. Lil:
    7 oktober 2018
    Ik kan alleen maar herhalen wat Linda al schreef en ook van onze kant heel veel dank om ons mee te laten genieten! Nu veilig terug en tot binnenkort xx
  3. Martina Koekelcoren:
    7 oktober 2018
    Goede en veilige reis terug naar huis en bedankt om al dat moois te delen met ons.
    Groetjes, Martina
  4. Ingrid en Patrick:
    7 oktober 2018
    Prettige reis terug en veilig en gezond terug 👍