Eerste dag: Hanoi.

12 februari 2020 - Hanoi, Vietnam

we zijn gearriveerd in de loop van de middag in Hanoi. Onze gids Brendan(Ned.) stond ons op te wachten.Klein groepje met zijn negen. Leuk ,We nemen de bus naar ons Hotel,we zien brede boulevards en mooie koloniale woningen.Kenmerkend voor Hanoi zijn de rivieren en meren in en rond de Stad.Na een diner nog een avondwandeling rond het meer . Och ja in de namiddag toen we een koffietje gingen drinken hebben ze eerst met een koortsthermometer gemeten om te zien of we veilig waren. Ook was het verboden voor Chinezen.....Wat een gekte.

​​​​​

1. Lil:
    12 februari 2020
    Amai, iedereen in de ban van het virus. Hoe zien ze nu of iemand Chinees is? (ipv Thai, Japans...) Moeten Aziaten dan hun ID laten zien?
  2. Lindsay:
    12 februari 2020
    Veel plezier! Weer leuk om de verhalen te kunnen volgen!
  3. Koekelcoren Linda:
    12 februari 2020
    Allee veilig aangekomen🛬 het nieuwe avontuur kan beginnen. En ja ik denk dat elk land wel op veilig wil spelen om het virus snel op te sporen, dus dat hoort er nu bij. Mooi meer trouwens en met die verlichte pagodes heeft dat wel iets.
  4. Heyvaert:
    13 februari 2020
    Ja zeker Lil iedereen trekt er op mekaar je voelt je nu helemaal anders. Bij elke bar , café , restaurant kom je niet binnen zonder alcogel te hebben gebruikt.